Arad

Anunt Diamant Produse Curatenie

Produse Curatenie Arad - firma PFS Cleaning comercializeaza produse de curatenie in Arad pentru casa, birou si masina (solutii de spalat parchetul, solutii de spalat gresia, solutii de spalat faianta, solutii pentru plastic, solutii pentru masina).
https://produsecuratat.ro

Implementare și consultanță software

Consultanță software - ce înseamnă, cum se implementează și care sunt beneficiile unui astfel de serviciu

Detalii stire

Social links
Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 3 saptamani si 3 zile
Vizualizari
499

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Ce înseamnă să ai parte de consultanță software


Un pachet de servicii de consultanta software conține o varietate de pachete, precum servicii de implementare software pentru gestionare afacerii, servicii de import de date și de configurare conform nevoilor specifice afacerii pe care o are clientul.

Înainte de implementare oricărei soluții software este necesară o analiză precisă a business-ului pentru a putea determina necesitățile și cererile specifice pe care o aplicație software trebuie să le acopere în cadrul companiei pentru a putea ajuta în creșterea sau eficientizarea proceselor.

Analizarea proceselor operaționale este necesară pentru a aduce un plus de valoare printr-o creștere a productivității și eficienței, reducere de erori în procesare, o sursă unică de informare într-o singură bază de date, pe scurt, un sistem care să raporteze eficient pentru a ajuta managementul în procesul final de decizie.

Cum se implementează un software de gestiune


Implementarea unui astfel de software ERP vă poate ajuta în activitatea curentă, dacă setup-ul inițial este făcut corespunzător. Procesul de integrare al unui soluții software în cadrul unei companii depinde de foarte mulți factori practici și legislativi, fiind un proces mai complex care solicită atenție la detalii pentru a înțelege procesele din cadrul companiei și a personaliza conform domeniului de activitate.

Implementarea acestui software este vitală, fiind în această primă etapă se stabilesc modalitățile prin care va funcționa aplicația încât să fie în temă cu necesitățile clientului, se face training-ul utilizatorilor, se face setup-ul pentru rapoarte, iar toți acești pași contribui pentru o funcționare cât mai simplă a tuturor proceselor.

Training-ul este o etapă vitală în acest proces, pentru că personalul companiei va folosi zi de zi acea aplicație și trebuie să știe să creeze rapoartele necesare și să mențină aplicația la zi. Toate aceste ședințe de training au loc în perioada de implementare, înainte de a pune aplicația pe live, dar și când cineva nou este angajat și are nevoie de ajutor în a învăța cum se face managementul aplicației.

Un alt pas important înainte de începerea efectivă a funcționării unui soft ERP pentru gestiunea stocurilor este importul datelor deja avute în noua aplicație. În general, dacă sunt date colectate în anumite formate, importul se poate face de către consultant prin preluarea datelor din vechea aplicație. Dacă însă datele nu sunt structurate într-un anumit mod și nu se pot importa eficient, trebuie luat în calcul ca un cost suplimentar de către beneficiar.

Iar la final, după implementare, training și import de date, aplicația de gestiune poate să funcționeze eficient și să permite un mai bun management și o reducere a costurilor operaționale. Recomandat este însă ca pe o perioadă de măcar un an să aveți un contract de mentenanță, în caz de situații neprevăzute sau în caz de neclarități în procesul de raportare și management.

Anunt Diamant PFS Cleaning

PFS Cleaning - curatenie industriala in Arad, Timisoara, Craiova, Targu Jiu, Turnu Severin, Oradea
https://pfscleaning.ro/servicii/curatenie-industriala/