Arad

De ce firmele ar trebui sa investeasca in SEO in perioada de carantina COVID

De ce firmele ar trebui sa investeasca in SEO in perioada de carantina COVID

Detalii stire

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 4 luni si 2 zile
Vizualizari
121

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Pandemia COVID-19 a afectat economia din lumea intreaga, lovind puternic in diverse domenii de activitate, iar marketingul nu face exceptie. Conform sondajelor, aproximativ 65% dintre agentiile de marketing se asteapta la o scadere a bugetelor, lucru care va ingreuna realizarea obiectivelor lor de marketing.

Tinand cont de toata aceasta incertitudine, acum este momentul perfect pentru a investi intr-o strategie de marketing pe termen lung, asa cum este SEO, adica optimizarea motoarelor de cautare. Mai exact, SEO se ocupa de cresterea traficului organic (gratuit) pe site-ul nostru web. Altfel spus, se refera la modul in care Google ordoneaza rezultatele in functie de cuvintele cheie pe care noi le scriem in bara de cautare.

Odata optimizate anumite aspecte legate de site-ul web al firmei dvs., acesta va aparea pe o pozitie cat mai buna in cautarile relevante pe Google. In acest fel site-ul va fi mai vizibil si mai usor de gasit de catre potentialii clienti, iar prezenta firmei dvs. in online va fi imbunatatita. SEO nu este doar mai accesibil decat multe alte strategii de marketing digital, dar este, de asemenea, un instrument excelent de construire a unei marci, fiind capabil sa produca rezultate concrete pe termen lung; rezultate de care ar putea beneficia in mod semnificativ de marca/firma dvs. odata ce pandemia COVID-19 va trece.

SEO in timpul pandemiei COVID-19


Intr-o perioada in care bugetele sunt reduse si strategiile pe termen scurt dau rezultate imprevizibile, o agentie care ofera servicii SEO este extrem de importanta. Majoritatea agentiilor de marketingpar sa fie de acord cu acest lucru. Conform sondajelor, peste 60% dintre agentiile de marketing cred ca SEO este mai important in aceasta perioada.

De ce? Pentru ca SEO este o strategie pe termen lung cu risc scazut, de pe urma careia veti putea castiga serios odata ce pandemia de coronavirus se va termina. Traficul organic este unul dintre cele mai importante canale digitale in 2020, iar o campanie SEO este instrumentul perfect pentru a obtine acest tip de trafic. In plus, SEO este una dintre cele mai rentabile strategii de marketing online. Firmele de pretutindeni apeleaza la SEO ca o optiune mai ieftina si cu risc mai mic, care se concentreaza pe rezultate previzibile pe termen lung.

SEO produce rezultate pe termen lung

Companiile de promovare care se bazeaza pe o strategie care include SEO, obtin in prezent rezultatele investitiilor facute cu mult timp in urma, fara presiunea de a produce rezultate imediate prin campanii Pay-Per-Click. SEO este o strategie pe termen lung care necesita timp pentru a produce rezultate. Potrivit Google, webmasterii nu ar trebui sa astepte rezultate timp de aproape 4-6 luni dupa inceperea unei campanii SEO. Acest interval de timp ii sperie pe multi clienti, insa in perioada respectiva costurile sunt mai mici decat in alte campanii de promovare, iar o strategie pe termen lung este mult mai buna.

Prin investitii facute acum in SEO, firmele pot profita pe viitor de beneficii si chiar se pot proteja de o posibila urmatoare criza. In plus, rezultatele unei campanii SEO sunt de lunga durata spre deosebire de cele obtinute prin alte canale. In cele din urma, anunturile platite se opresc, SEO nu.

Autor

  • Digital Metrics
  • 0Partener de afaceri

  • Viziunea Digital Metrics: Indrazneala, creativitatea, promptitudinea si atentia pentru detalii definesc agentia Digital Metrics in tot ceea ce face. Toate campaniile noastre au in centrul lor clientul si sunt orientate catre rezultate masurabile. Beneficiem de cele mai actuale tool-uri de marketing online, avem statistici de la mai mult de 100 de campanii de SEO desfasurate.
  • Arad
  • 0743204060