Arad

Anunt Diamant PFS Cleaning

PFS Cleaning - curatenie industriala in Arad, Timisoara, Craiova, Targu Jiu, Turnu Severin, Oradea

Cum imi petrec vacanta de vara

Detalii stire

3468

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Astazi vreau sa va povestesc despre cum imi voi petrecere vacanta de vara si pe unde voi calatori.
Ador sa calatoresc iar vara profit la maxim de asta, si cel mai mult ma bucur ca si sotul meu este un fan al calatoriilor.
Inca de la inceputul anului, mi-am facut o lista cu tarile pe care as vrea sa le vizitez si sunt mai mult decat bucuroasa sa impartasesc cu voi si sa va las recomandarile mele.
Impreuna cu sotul meu, obisnuiam sa mergem la mare, in concediu; era deja o traditie. Dar in acest an am decis sa schimbam locul, sa aducem o noutate in concediul nostru. Asa ca am inceput cautarile; din oferta in oferta, am gasit am gasit online bilete de avion de la Aerolines
Mi-au placut promotiile lor. Preturile nu sunt foarte mari, sunt chiar accesibile: Londra, Nisa, Istambul, Venetia sau Amsterdam sunt doar cateva destinatii de vacante de vis pe care, acum, oricine le poate avea la un pret minim si fara comisioane.
Noi am ales Nisa. O saptamana pe Coasta de Azur, cu soare, relaxare, mare este cam tot ce ne dorim. Ce poate sa fie mai ofertant decat sa-ti bei dimineata cafeaua la Monte Carlo, sa te bronzezi in Cannes sau St. Tropez sau sa iti faci plimbarea de seara pe Promenade des Anglais in Nisa. Suna promitator, nu-i asa? Abia astept!
Pe siteul Aerolines, pretul biletelor incep de la 119 Euro.
In septembrie, ne-am propus sa ajungem la Venetia. Orasul Venetia si-a facut de-alungul anilor o reputatie de oras romantic iar acesta este unul dintre motivele pentru care vreau sa vizitez acest super oras impreuna cu sotul meu. Iar vestea buna este ca preturile nu sunt atat de mari. Oferte bune pentru zboruri ieftine, de buget,adica doar 109 euro pentru biletulul de avion dus – intors, am gasit tot pe Aerolines.
Mi-am facut o lista cu obiectivele turistice din Venetia si m-am interesat si de pretul fiecaruia. Daca ajungeti prin Venetia nu ratati:
Palatul Dogilor = 17 euro adulti, 10 euro studentii si copii, cu acces in mai multe obiective turistice
Teatru Fenice - 9 euro/6.5 euro studenti; in pret este inclus si un autoghid
Muzeul din Bazilica San Marco - 5 euro
Palatul Grassi - 15 euro/10 euro copii
Galeria de Arta Peggy Guggenheim - 15 euro/ studentii 9 euro
Parcul de distractii Aqualandia - 30 euro adulti, copii 26 euro, cei sub 1 m – gratuit.
Cu siguranta nu ne vom plicti intr-un oras care are atatea de oferit.
Pe langa aceste 2 orase, pe lista noastra ar mai fi si Istambul, Londra si Berlin, insa cel mai probabil vom ajunge acolo spre sfarsitul anului.
Tu ce planuri ai pentru vara asta?

Gratuit Cantareata de muzica populara pentru nunta din Arad

Cantareata de muzica populara ofera program artistic pentru nunta. Cu un repertoriu cuprizator de muzica populara din Bihor si Banat, invitatii dumneavoastra vor avea parte de un eveniment memorabil si plin de veselie. La cerere programul poate contine si dansuri populare oferite de catre dansatori profesionisti.