Arad

Anunt Diamant PFS Cleaning

PFS Cleaning - curatenie industriala in Arad, Timisoara, Craiova, Targu Jiu, Turnu Severin, Oradea
https://pfscleaning.ro/servicii/curatenie-industriala/

Cum sa folosesti Google AdWords in mod eficient

Cum sa folosesti Google AdWords in mod eficient

Detalii stire

Social links
Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 1 an si 1 luna
Vizualizari
1455

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Publicitatea online prin Google AdWords este una dintre cele mai eficiente metode pentru a atinge noi consumatori si a-ti creste afacerea. Specialisti certificati AdWords de la SemSphere.ro te pot ajuta in crearea si implementarea unei strategii eficiente de promovare online.

Ce este Google AdWords?


Google reprezinta una dintre cele mai mari si mai larg raspandite retele de publicitate online din lume, fiind utilizata de milioane de afaceri la nivel mondial, iar Google AdWords este platforma de publicitate online oferita de Google prin care puteți să atrageți noi clienți.

Etapele promovarii prin Adwords


Seteaza un cont Google
Inainte de a incepe publicitatea prin Google AdWords, trebuie sa setezi un cont Google. Setarea unui cont AdWords reprezinta un proces simplu, care nu ar trebui sa dureze mai mult de 30 de minute. In functie de preferinte, vei putea sa iti creezi un cont nou sau sa folosesti un cont Google deja existent. In aceasta etapa, vei specifica informatii despre contul tau precum localizarea geografica si fusul orar. La final introduci datele de facturare si esti gata de treaba.

Creaza un cont Google Adwords
O data ce ai setat contul Google, trebuie sa te gandesti la cum iti vei organiza campaniile in platforma Google AdWords . O structura logica a contului poate sa aiba numeroase beneficii precum: relevanta traficului obtinut, cresterea ratei de click si scaderea costuri pe click. In plus, contul va fi mai usor de optimizat si mentinut.

In mod ideal, contul AdWords trebuie organizat in campanii individuale, fiecare avand propriul grup de reclame. La randul lor fiecare grup va avea propriile cuvinte cheie, reclame text si pagini de aterizare. Exista mai multe posibilitati prin care iti poti organiza contul AdWords, in functie de nevoile tale. De exemplu, il poti aranja urmarind structura site-ului, dupa tipul de produse si servicii pe care il promovezi sau dupa localizarea geografica, daca afacerea ta opereaza pe mai multe piete. Dupa ce ai decis o structura a contului AdWords, poti incepe setarea campaniei.

Alege cuvintele cheie
Primul pas este gasirea cuvintelor cheie. Dupa cum sugereaza si numele, cuvintele cheie sunt fraze sau cuvinte pe care utilizatorii le introduc in atunci cand fac o cautare pe Google. AdWords permite publicitarilor sa liciteze pentru cuvinte cheie relevante pentru afacerea lor, astfel incat respectivele reclamele sa fie afisate atunci cand aceste cuvinte cheie sunt introduse. Inainte sa licitezi pentru anumite cuvinte cheie, trebuie sa stii pentru care cuvinte merita sa investesti, ce cauta utilizatorii, cat de mare este concurenta, etc. Exista mai multe unelte care te pot ajuta, insa cel mai simplu este sa foloseste Keyword Planner, un tool gratuit, pe care il gasesti in platforma AdWords.

Redacteaza reclamele text
Daca ai identificat care sunt cuvintele cheie relevante pentru afacerea ta, tot ce ramane de facut este sa redactezi reclame text persuasive. Desi Google dispune de mai multe formate de reclame, reclamele text sunt temelia AdWords. Conceperea reclamelor text este o provocare, in special datorita restrictiilor de spatiu, dar si datorita concurentei, de care trebuie sa te diferentiezi.

In sfarsit, poate cel mai important aspect este ajustarea si optimizarea continua a campaniilor. FivePlusSolutions, prin serviciile de specialitate SemSphere te poate ajuta sa cresti profiturile afacerii tale, prin servicii profesioniste de promovare online.