Arad

Avantajele pe care le ofera celebrele advertoriale SEO companiilor care doresc sa se promoveze in mediul online

Avantajele pe care le ofera celebrele advertoriale SEO companiilor care doresc sa se promoveze in mediul online

Detalii

Categorie
Stiri Tehnologie
Modificat
acum 4 luni si 1 saptamana
Vizualizari
137

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Atat la nivel international, cat si in Romania, piata online se dezvolta din ce in ce mai mult si companiile isi desfasoara activitatea inclusiv in acest mediu, promovandu-se prin advertoriale SEO de buna calitate. Obtinerea de link-uri naturale si oferirea de informatii clare si deloc agasante clientilor sunt principalele caracteristici ale acestor advertoriale SEO. Acestea imbina articolele editoriale si publicitare, sunt foarte bine redactate, atractive, informative si au scopul de a promova un produs, un serviciu sau o afacere pentru un client sau de a genera trafic de buna calitate, o mai mare vizibilitate in mediul online si, prin urmare, vanzari mai mari.

De ce sa apelezi la advertoriale SEO online?

Advertorialele SEO reprezinta o alternativa foarte buna a reclamelor de tip bannere amplasate pe alte site-uri pentru ca genereaza un impact foarte mare in timp, au in continut un link catre site si ofera posibilitatea de a expune cat mai mult afacerea in mod pozitiv. Persoanele care opteaza pentru servicii de copywriting si care cumpara advertoriale online trebuie sa stie ca articolele vor contine unul sau mai multe cuvinte cheie care au ca scop promovarea produsului sau serviciului companiei, iar rezultatele au un impact important asupra vizibilitatii afacerii online.

Avantajele advertorialelor SEO

In primul rand, advertorialele reusesc sa capteze atentia asupra brandului. Articolele de acest tip au titluri care atrag atentia, sunt concepute sa fie interesante, ofera informatii clare si concise, diferentiaza produsul sau serviciul de altele similare. Advertorialul trebuie sa fie credibil, si este credibil, avand un avantaj major in fata articolelor simple publicate pe un blog, spre exemplu. De asemenea, informatiile oferite pe un site de prestigiu va avea mai multa credibilitate decat aceeasi informatie postata pe un blog, un site anonim sau pe un site fara prea multi vizitatori.

In plus, o data cu cresterea numarului de publicari a advertorialelor in cat mai multe publicatii generaliste, bloguri sau pagini web, creste si vizibilitatea afacerii. Aceste articole sunt realizate de catre writeri cu experienta, care au gramatica limbii romane bine pusa la punct, care se documenteaza foarte bine inainte de a redacta. Articolele raman in arhiva, pot fi redactate pe diferite domenii si subdomenii, in acest mod obtinandu-se mai mult interes si angajament din partea cititorilor decat printr-o reclama agresiva.

Advertorialele pot fi Brand Awareness sau orientate catre SEO. Prima categorie include articole in care se promoveaza o afacere in mod evident, fiind asemanatoare cu comunicatele de presa. A doua categorie este cea a articolelor cu un aspect cat mai natural, din care se pot pune link-uri catre site-ul clientului care doreste crestere in clasamentul Google. Fara doar si poate, toti cei care apeleaza la servciile de redactare a advertorialelor online vor avea de castigat si isi vor face reclama in mod natural, fara a fi nevoie sa plateasca luna de luna pentru aceasta.

Autor

  • Digital Metrics
  • 0Partener de afaceri

  • Viziunea Digital Metrics: Indrazneala, creativitatea, promptitudinea si atentia pentru detalii definesc agentia Digital Metrics in tot ceea ce face. Toate campaniile noastre au in centrul lor clientul si sunt orientate catre rezultate masurabile. Beneficiem de cele mai actuale tool-uri de marketing online, avem statistici de la mai mult de 100 de campanii de SEO desfasurate.
  • Arad
  • 0743204060