Arad

Asigura o prezenta puternica a afacerii tale pe piata cu Tudor Communication

Asigura o prezenta puternica a afacerii tale pe piata cu Tudor Communication

Detalii stire

Categorie
Stiri afaceri - economie
Modificat
acum 3 saptamani si 1 zi
Apartine de
ClickBrainiacs
Vizualizari
67

Voteaza & Distribuie

Prezentare stire

Tudor Communication este o agentie de PR si comunicare care isi ofera serviciile in vederea consolidarii si dezvoltarii unor afaceri cat mai prospere. De aceea, daca brandul tau este la inceput si are probleme in a rezista pe piata, sau, din contra, are ani de experienta in spate, dar rezultatele nu sunt cele dorite, serviciile unei astfel de entitati specializate ar putea fi solutia salvatoare.

Ce servicii ofera o agentie de PR si comunicare?

Branding

Povestea pe care brandul o are de zis contribuie la perceptia pe care o insufla asupra publicului. Fiecare element trebuie armonizat perfect pentru o coerenta necesara.

Crearea si gestionarea relatiilor cu media

Prezenta in presa scrisa sau televizata, in online sau pe platformele de socializare reprezinta un indice al relevantei brandului in piata in care activeaza. Poate influenta decisiv increderea publicului tinta.

Organizarea de evenimente

Sunt ideale pentru potentialele persoane interesate sa ia contact direct cu brandul, cu personalitatea lui si cu ceea ce are de transmis. In plus, reprezinta un suport consistent pentru viitoare materiale de presa.

Gestionarea situatiilor de criza

Este un element fara de care brandul nu poate supravietui. Evitarea pericolelor de imagine sau diminuarea celor existente sunt strict chestiuni de comunicare pe care specialistii trebuie sa le rezolve.

Cum decurge colaborarea dintre un brand si Tudor Communication?

Fiecare situatie se desfasoara in parametri specifici si tocmai din acest considerent o strategie universal valabila nu ar putea produce efectele scontate. De aceea, fiecare colaborare cu Tudor incepe cu o discutie detaliata despre brand, care sunt performantele actuale si care sunt asteptarile, pentru a se putea creiona un scop general al campaniilor viitoare.

Ulterior, se trece la o analiza mai amanuntita, realizarea unui audit de brand care sa detecteze intocmai care sunt aspectele care trebuie eliminate sau imbunatatite si care sunt acele avantaje care trebuie scoase in evidenta. Abia dupa obtinerea acestor date se poate stabili un obiectiv concret si o strategie personalizata care sa conduca la atingerea acestuia.

Planul de actiune propriu zis vizeaza stabilirea fiecarui pas ce trebuie facut, cu toate detaliile care il privesc, pentru a fi cat mai concret si sa poata conduce la indeplinirea scopului si obiectivelor.

Nu in ultimul rand, pe tot parcursul colaborarii, rezultatele sunt masurate constant, pentru a putea observa in timp real evolutia. Tudor garanteaza in primele 6 luni cresterea notorietatii, iar in urmatoarele 6 sporirea interesului publicului tinta fata de brand, pentru ca dupa un an cresterea veniturilor sa fie asigurata.

Care sunt valorile pe care ti le garanteaza Tudor Communication?

Talent – fiecare membru din echipa detine cunostintele si abilitatile necesare pentru a se plia pe o activitate atat de vasta, dar care vizeaza procedee atat de punctuale si personalizate pentru fiecare brand in parte.

Unicitate – nu vor exista niciodata doua strategii la fel. Fiecare situatie impune abordari diferite si tocmai de aceea toate planurile de actiune dezvoltate s-au facut si se fac in baza informatiilor specifice colectate despre brand inca din etapa incipienta a colaborarii.

Dedicatie – rezultatele bune nu pot aparea daca inclinatia catre domeniu nu este prezenta si dorinta de reusita si de excelenta nu guverneaza fiecare pas. Cu Tudor Communication, pasiunea se va simti atat in felul in care se deruleaza relatia agentie-client, cat si efectele pe care le exercita in final asupra brandului.

Obiectivitate – indiferent de relatiile care se consolideaza sau de problemele existente, o perspectiva obiectiva asupra situatiei va fi nelipsita. De aceasta depinde reflectarea limpede asupra situatiei si, implicit, generarea de solutii cat mai eficiente.

Respect – la fel ca in relatiile interumane, respectul este principalul punct de sustinere al acestora. De indata ce acesta este oferit si castigat, problemele de comunicare nu au cum sa apara, neintelegerile, dezacordurile, situatiile dificile nu vor interfera cu desfasurarea activitatii vizate.