Arad

5 sfaturi pentru a face față sciaticei

5 sfaturi pentru a face față sciaticei

Detalii

Web
http://www.naturell.ro/
Social links
Categorie
Boli / afectiuni
Modificat
acum 3 luni si 3 zile
Vizualizari
92

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Sciatica este una dintre cele mai frecvente tipuri de durere. 40% dintre pot suferi de ea de-a lungul vieții și devine din ce în ce mai frecventă pe măsură ce îmbătrânim. Sciatica tinde să se confunde cu durerile obișnuite de spate, dar este totuși diferită. Durerea provine de la nervii sciatici și, de multe ori, dispare de la sine în câteva ore sau zile. Cu toate acestea, unele atacuri pot apărea și reapărea timp de câteva săptămâni sau chiar luni. Din fericire, există lucruri pe care le puteți face pentru a o preveni, precum și pentru a ușura durerea.

Iată-le pe cele mai importante dintre ele:

⦁ Creșteți timpul acordat exercițiilor fizice
Acestea sunt o modalitate cheie de a preveni sau de a ajuta la ameliorarea sciaticii. Luați în considerare aceste tipuri de activități fizice:
Exerciții aerobice: mersul pe jos, jogging, înotul și ciclismul pe loc, cât și alte activități care măresc ritmul cardiac fără să provoace mai multe dureri dacă aveți deja sciatică.
Antrenament de forță: exerciții care utilizează greutăți libere sau mașini cu greutate, sau exerciții izometrice, care implică contractarea mușchilor fără mișcare evidentă.
Instruire în domeniul flexibilității: yoga, tai-chi, Pilates și alte activități similare care sporesc atât flexibilitatea, cât și forța.

⦁ Întăriți-vă nucleul
S-ar putea să nu părea evident că un nucleu mai puternic ar putea îmbunătăți sănătatea spinală. Dar, nucleul dvs. nu reprezintă doar mușchii abdominali, chiar dacă ei contribuie în mod esențial la stabilitatea coloanei vertebrale. Mușchii din spate, lateral, pelvis și fese fac parte, de asemenea, din acest nucleu postural. Consolidarea tuturor acestor mușchii ajută la susținerea coloanei vertebrale.
Multe tipuri de exerciții, inclusiv yoga și Pilates, pot întări mușchii de bază. De exemplu, pozițiile scândura și podul sunt mișcări care vizează nucleul.

⦁ Evitați statul în picioare pentru perioade lungi de timp
Perioadele prelungite de stat în picioare pun presiune asupra discurilor și ligamentelor din partea inferioară a spatelui. Dacă aveți un loc de muncă care necesită perioade îndelungate de stat în picioare, faceți pauze frecvente sau încercați statul la birou.

⦁ Gestionați-vă greutatea

Fiind supraponderali sau obezi poate crește riscul de sciatică. Iar persoanele care au sciatică și sunt supraponderale tind să se vindece mai lent. De ce? Greutatea crescută pune presiune asupra coloanei vertebrale și poate duce la discuri hernite. Chiar și o scădere minoră în greutate va reduce inflamația și presiunea asupra coloanei vertebrale.

⦁ Abordați și practicați o postură bună
Nu trebuie să mergeți prin cameră cu o carte pe cap pentru a practica o postură bună. Urmați aceste sfaturi:
⦁Acordați atenție poziției corpului atunci când stați sau ședeți.
⦁Pentru a preveni slăbirea, trageți umerii în jos și înapoi. Imaginați-vă că lamelele umărului se ating.
⦁Dacă lucrați la computer, faceți pauze frecvente. Poziționați monitorul astfel încât să îl puteți vedea fără a vă îndoi capul sau pentru a îl înclina înapoi.


Vă așteptăm la #clinicanaturell pentru a descoperi cele mai noi și benefice tratamente și terapii pentru sciatică și nu numai!

Pana data viitoare,

Cu drag,
Echipa Clinica Naturell

Adresa: Timisoara, Calea Bogdanestilor, nr. 22
Telefon: 0723512025, 0722214421, 0785288112

Autor

  • Seo Agency
  • 0Partener de afaceri

  • SEO Agency pentru noi nu este doar o agentie, ci este o echipa care in fiecare zi munceste pentru afacerea ta, controland toate canalele de trafic si asigurand un profit maxim. Optimizam site-uri de peste 10 ani.
  • 0785369369