Arad

10 comportamente pentru o pierdere sanatoasa in greutate

Detalii

Web
http://shop.freewaysintl.com/Naturell
Social links
Categorie
Stil de viata
Modificat
acum 9 luni si 3 saptamani
Vizualizari
391

Voteaza & Distribuie

Prezentare

Pierderea în greutate este o provocare și se pare că toată lumea are o opinie cu privire la cel mai bun mod de a face acest lucru. Ideea esențială este aceea că "o metodă nu se potrivește tuturor" atunci când vine vorba de pierderea în greutate. Diferențele de bază, cum ar fi vârsta, sexul, tipologia corporală, problemele medicale, activitatea fizică, genetica, experiențele trecute cu dieta și chiar preferințele alimentare pot influența capacitatea unei persoane de a pierde în greutate și de a ține departe kilogramele în plus.

Deși nu există o dietă "perfectă" pentru scăderea în greutate, cercetările sprijină anumite comportamente universale pentru persoanele care încearcă să piardă în greutate. Acestea includeliminarea băuturilor zaharoase și cu bule, evitarea unui stil de viață sedentar și concentrarea asupra calității alimentelor, nu doar asupra caloriilor.

Iată 10 comportamente care pot sprijini eforturile pentru pierderea în greutate și alimentația sănătoasă:

1. Cunoaște de unde sa începi
Menține o înregistrare a alimentelor timp de trei zile. Urmărește toate alimentele și băuturile pe care le consumi împreună cu porțiile. Identifică cât de des mănânci în afara casei, comanzi mâncare sau cumperi alimente pe fugă.

2. Activează-ți un obiectiv și fă-ți un plan
Care este țelul tău? Vrei să pierzi în greutate pentru a-ți îmbunătăți sănătatea? Visezi să îți vină din nou perechea de jeansi preferată sau cea din liceu? Cum îți vei atinge obiectivul? Vei găti mai multe mese acasă? Vei mânca porții mai mici? Fii specific și începe cu pași mici.

3. Identifică obstacolele din calea obiectivelor tale și modalitățile de a le depăși
Ar putea un program aglomerat să te împiedice să ajungi la sala de sport? Dacă da, trezește-te cu o oră mai devreme! Lipsa de provizii te-a împiedicat să gătești acasă? Caută câteva rețete sănătoase, apoi mergi la magazin înarmat cu lista de ingrediente de care ai nevoie pentru a le pregăti!

4. Identifică obiceiurile actuale care te conduc la consumarea unei mâncări nesănătoase
Te relaxezi și vrei să te răsplătești cu o gustare în fața televizorului? Vrei să sari masa de prânz doar ca să te simți înfometat până la mijlocul după-amiezii, gata să mănânci orice ai în față? Ai terminat totul de pe farfurie chiar si dupa ce ai început să te simți sătul?

5. Controlează porțiile
Refamiliarizează-te cu mărimile standard de servire. Știai că o porție standard de carne este una de dimensiunea unui pachet de cărți de joc? Sau că o porție standard de paste este de numai o jumătate ceașcă?

6. Identifică indiciile de foame și de sațietate
Fii conștient de diferențeledintre foamea fizică și cea emoțională. Mănânci când simți ceva fizic în corpul tău care răspunde la hrană? Sau mânânci când ești stresat, plictisit, obosit, trist sau anxios? Încearcă să nu mai mănânci ÎNAINTE de a te plimba (durează aproximativ 20 de minute ca creierul tău să înregistreze semnalele de "nu mai manca" transmise de stomac). Alimentele care te pot ajuta să ai senzația de sațietate includ alimente bogate în fibre, cum ar fi legumele, cerealele integrale, fasolea și leguminoasele, proteine- pește, păsări, ouă și apă.

7. Concentrează-te pe schimbările pozitive
Schimbarea comportamentului necesită timp - cel puțin trei luni. Nu renunța dacă mai ai abateri. Obține sprijin de la ceilalți și acordă-ți timp pentru a conștientiza modificările pe care le-ai făcut.

8. Folosește regula 80/20
Rămâi pe drumul cel bun 80% din timp, dar lăsă puțin spațiu pentru câteva indulgențe. Nu vrei să te simți deprivat sau vinovat.

9. Concentrează-te pe sănătatea generală
Plimbare, dans, bicicletă, verdeață, grădină - găsește activitățile care te bucură și fă-le în fiecare zi. Decupează mental semnul care poartă pe el "dietă" și concentrează-te pe alimentele sezoniere, integrale și de înaltă calitate.

10. Mânâncă încet și conștient
Bucură-te de întreaga experiență de a mânca. Ia timp pentru a aprecia aromele, gusturile și texturile mesei din fața ta.

Modificarea comportamentului necesită timp și efort. Efectuarea a câțiva pași mici astăzi va face o diferență în sănătatea ta mâine. Pe noi ne găsești mereu, ori de câte ori ai nevoie de soluții și suport. Pe data viitoare!

Cu drag,
Echipa Clinica Naturell

Adresa: Timisoara, Calea Bogdanestilor, nr. 22
Telefon: 0723512025, 0722214421, 0785288112
http://www.naturell.ro