Arad

Sfaturi rapide pentru promovarea unei afaceri in mediile sociale online

Sfaturi rapide pentru promovarea unei afaceri in mediile sociale online

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 saptamani si 5 zile
Apartine de
Agentia Fortin
Vizualizari
69

Voteaza & Distribuie

Descriere

Relevanta pe care canalele media online o au pentru bussines-urile de pretutindeni nu poate fi subestimata. Pentru afacerile mici si mari, start-up sau cu vechime in piata, prezenta online si interactiunea cu utilizatorii, campaniile social media au devenit o activitate extrem de imporanta.

Cum functioneaza marketingul online in beneficul afacerilor?

Marketingul social este o componenta cheie in cadrul oricarei strategii de marketing. Potrivit statisticilor DreamGrow, 95% dintre adultii cu varste intre 18-34 de ani cel mai probabil urmaresc comunicarile unui brand prin intermediul retelelor sociale.

Prezenta online a afacerii este vitala pentru bunul mers al oricarei afaceri, din trei motive fundamentale. Avantajele principale ale prezentei online scontribuie la dezvoltarea unei afaceri astfel:

  • Asigura o crestere a vizibilitatii brandului
  • Atrage si mentine publicul tinta in contact cu brandul
  • Stimuleaza procesul de optimizare a motoarelor de cautare (SEO) si incurajeaza traficul catre pagina web a afacerii

Imagine, informatie, imaginatie


Generatiile ultimelor decenii s-au deprins cu memorarea vizuala. Din acest motiv, clientii tind sa isi aminteasca mai usor mesajele cu continut vizual. Imaginile publicate pe canalele media trebuie sa fie atragatoare si usor de retinut. Ele trebuie sa fie relevante si in raportul cu continutul informativ alaturi de care sunt publicate.
Dupa ce un material vizual a fost conceput, acesta trebuie promovat corespunzator in social media pentru promovarea brandului. Informatia alaturata nu trebuie sa fie de fiecare data direct corelata brandului, este suficient ca informatiile livrate sa fie relevante pentru domeniul de activitate al brandului pe care il promovati.

Sa aruncam o privire asupra modului in care puteti construi si mentine o prezenta sociala valoarasa in social media. Exista trei pasi de efectuat pentru a demara o strategie eficienta de marketing social media:
  • Crearea unui continut de calitate
  • Crearea de imagini
  • Promovarea acestor materiale pe medii sociale

Decideți asupra caror platforme de social media trebuie să vă concentrați


Exista numeroase platforme de social media care va permit publicarea materialelor valoroase, dar este recomandabil sa va axati asupra celor mai relevante pentru domeniul de activitate al brandului de promovat. Acest lucru favorizeaza o gestiune mai eficienta a profilurilor sociale carora va adresati si faciliteaza concentrarea eforturilor de promovare catre un public de nisa.

Iata cele trei lucruri pe care trebuie sa le luati in considerare atunci cand decideti asupra caror canale social media vreti sa va concentrati atentie:

  • Demografia publicului tinta (grupuri de varsta, categorii profesionale etc.)
  • Tipul audientei ( bloggeri, furnizori de servicii, freelanceri etc.)
  • Care este domeniul de activitate al afacerii promovate ( productie film, gastronomie etc)

Pentru a putea determina care platforma social media este mai potrivita strategiei de comunicare pe care ati conceput-o, urmatoarele informatii vor fi in special utile.

  • Facebook - Acopera cea mai extinsa gama de utilizatori carora va puteti adresa. Publicul Facebook apartine tuturor categoriilor de varsta si poate fi utilizat cu succes pentru a contacta indivizi si diverse afaceri;
  • Twitter- Este utilizat cu precadere de persoane intre 18-49 de ani si este ideal pentru a pastra legatura clientii si a atrage noi vizitatori.
  • Instagram- Este utilizat indeosebi de persoane cu varsta intre 18-35 de ani. Fiindca este utilizat in proportie de 70% de un public format in de femei, Instagram este un canal de comunicare recomandat afacerilor care se adreseaza publicului feminin tanar;
  • Linkedin- Utilizat de un public cu varsta intre 25-49 de ani, Linkedin este o platforma adresata mai ales profesionistilor din mediul privat si firmelor;
  • Google+ - Publicul Google+ este compus mai ales din utilizatori intre 18-44 de ani si este in special util pentru operatii de SEO;
  • Pinterest- Utilizat de indivizi cu varste intre 25-49 de ani, Pinterest este relevant mai ales pentru acele companii care vor sa comunice bloggerilor. In plus, fiindca 80% din utilizatorii Pinterest sunt de sex feminin.

Asigura-te de eficienta campaniei tale


Campaniile social media au un caracter complex si nu sunt usor de elaborat si implementat. Cmapaniile social media presupun o reimprospatare constanta a continuturilor publicate si o interactiune continua cu publicul tinta. Numai serviciile profesionale si dedicate pot asigura implementarea eficienta si consistenta a campaniilor de comunicare online.

Dpartamentul Social Media al agentiei Fortin este dedicat cresterii organice a retelor de comunicare utilizate de clientii sai. Cu un portofoliu de sute de clienti si o echipa de tineri specializati in comunicare si publicitate online, Fortin concepe si implementeaza campanii social media menite sa aduca afacerii tale reputatie si vanzari.

Autor

  • Agentia Fortin
  • 0Partener de afaceri

  • Agentia Fortin activeaza in domeniul online marketing si al serviciilor complementare: web design, digital advertising, identitate de brand si optimizare a prezentei web prin campanii de SEO, AdWords si comunicare integrata. Suntem specializati in programare web, cu experienta semnificativa in PHP, HTML, CSS, Jquery, integrare CMS, integrare aplicatii si revizuire cod.
  • 0726538389