PARIS - Activitatea intelectuala sustinuta scade cu 18% numarul de cazuri noi de dementa arata specialistii de la Institutul Francez de Studii Medicale.Prevenirea depresiei si a diabetului si adoptarea unei diete bogate in fructe si legume contribuie cu 21% la scaderea ingrijoratoarelor statistici.
Cercetatorii au analizat 1433 de persoane, cu varste de peste 65 de ani, care au fost testate la fiecare doi ani.A.
P.
Stirea completa in: Unele cazuri de dementa ar putea fi prevenite