Arad

Marketingul online in secolul 21: cum iti poti creste vanzarile si vizibilitatea online cu Google AdWords

Marketingul online in secolul 21: cum iti poti creste vanzarile si vizibilitatea online cu Google AdWords

Detalii

Categorie
Stiri economie
Modificat
acum 2 luni si 1 saptamana
Apartine de
Agentia Fortin
Vizualizari
51

Voteaza & Distribuie

Descriere

Prin utilizarea Google AdWords, companiile pot crea reclame on-line pentru a ajunge la un public tinta. Aceste anunturi sunt afisate fie in rezultatele cautarii Google, fie pe site-urile web care accepta afisarea de anunturi grafice Google, fie pe ambele.
Cum ajung acele anunturi acolo? Utilizand o licitatie AdWords alege care anunturi sunt afisate. Agentii de publicitate aleg cand si unde vor sa apara anunturile lor si apoi liciteaza o anumita suma de bani pe care sunt dispusi sa o cheltuiasca pentru fiecare clic pe anuntul lor prin campanii Google AdWords. Aceasta metoda de advertising se numeste Pay per Click (PPC).

Ce este Google AdWords?

Google AdWords functioneaza in conformitate cu regula Pay per Click (PPC). PPC este o forma de online marketing in care agentii de publicitate platesc o taxa de fiecare data cand se face clic pe unul dintre anunturile lor. Cu cat mai mare este suma licitata, cu atat anuntul este afisat pe o perioada mai extinsa.

Exista mai multe optiuni de luat in considerare atunci cand incepeti sa utilizati AdWords. AdWords este o platforma de self-service, care permite utilizatorilor sa detina in control complet asupra bugetelor, setarilor si copiilor de anunturi, pe care le pot edita in orice moment. Toate aceste optiuni pot deveni destul de coplesitoare, in functie de complexitatea modelului de afacere pe care o derulati, a obiectivelor de perfornanta si a publicului tinta.

De ce sa utilizezi AdWords?

Cand utilizati programul AdWords va aflati in concurenta pentru clicuri cu alte companii. Multe dintre acestea lucreaza cu firme de marketing online specializate astfel ca daca intentionati sa castigati bani cu AdWords, va trebui sa alocati resurse de timp.

Google ofera multe instrumente gratuite pentru a face gestionarea campaniei cat mai usoara,inclusiv Keyword Planner si forumul AdWords.

Cum functioneaza AdWords?

AdWords va permite sa concurati cu alti agenti de publicitate si sa licitati pentru termenii de cautare doriti. Daca cineva cauta “pantofi rosii” iar dumneavoastra comercializati inclusiv incaltaminte rosie, ati putea licita pentru ca expresia respectiva sa apara in rezultatele cautarii.

AdWords vă permite să concurați cu alți agenți de publicitate și să licitați pentru termenii de căutare dorit. De exemplu, dacă cineva caută "pantofi roșii" și ați vândut încălțăminte roșie, ați putea licita pe termenul respectiv să apară în rezultatele căutării.

Practicand publicitate astfel, nu riscati sa afisati anunturi unor persoane care nu au un interes pentru produsul sau serviciile dumneavoastra.

AdWords utilizeaza un sistem de licitatie pentru a determina in ce pozitie apar anunturile dumneavoastra. Cand cineva cauta un termen pe care ati decis sa licitati, Google supune ofertele dumneavoastra si ale concurentei unui set de criterii pentru a determina ce anunt sa apara in partea de sus a paginii.

Mai intai Google va stabili scorul de calitate al anuntului: scorul de calitate este un numar cuprins intre 1 si 10, care este calculat printr-un numar de factori, inclusiv rata de clic (click-through rate), relevanta anuntului si relevanta paginii de destinatie (landing page).

Google va înmulți apoi scorul dvs. de calitate, cu costul maxim pe clic, pentru a determina gradul de anunț. De exemplu, dacă costul maxim pe clic este de 2 £, iar scorul dvs. de calitate este de 10, atunci rangul dvs. de anunț va fi de 20.

In cele din urma, Google va compara clasarea anuntului dumneavoastra cu ceialti agenti publicitari care liciteaza pentru acel termen, iar persoana cu cea mai buna clasare va figura in partea de sus a rezultatelor.
Este important de inteles in acest punct ca cel mai mare ofertant nu castiga in mod automat. Daca cineva are un cost pe clik de 4 dolari, dar un scor al calitatii de numai 4, atunci pozitia anuntului va fi 16.
De asemenea, costul pe clic nu va fi neaparat suma cheltuita pe clic. Suma maxima pe care o veti plati reprezinta minimul necesar pentru a va mentine pozitia anuntului.

AdWords nu se limiteaza numai la rezultatele cautarii Google. Google a colaborat cu mii de editori, astfel incat agentii de publicitate sa poata afisa anunturi pe propriile site-uri web contra unei parti din profit.

Google AdWords este un instrument execlent pentru a atrage trafic si public tinta. Inteligenta motorului de cautare este folosita de tot mai multe companii, mici sau mari, cu rezultate remarcabile. Insa aceste instrumente de lucru nu sunt la indemana oricui.

Specialisti AdWords in Romania

Agentia Fortin se poate mandri cu generarea unor vanzari de peste 30 milioane euro rezultate in urma campaniilor AdWords. Specialistii echipei Fortin poseda experienta si expertiza necesare pentru a atinge si pastra prima pozitie in Google pentru toti clientii cu care coaboreaza. Vino in campanie alaturi de Fortin si beneficiaza de peste 500.000.000 de vizite pe site=urile promovate si rate de click intre 25% si 40%. Bun venit in prezentul marketingul online. Echipa agentiei este alcatuita din experti in comunicare publicitara si identitate online, cu totii fiind pregatiti pentru a desfasura campanii AdWords de succes.

Autor

  • Agentia Fortin
  • 0Partener de afaceri

  • Agentia Fortin activeaza in domeniul online marketing si al serviciilor complementare: web design, digital advertising, identitate de brand si optimizare a prezentei web prin campanii de SEO, AdWords si comunicare integrata. Suntem specializati in programare web, cu experienta semnificativa in PHP, HTML, CSS, Jquery, integrare CMS, integrare aplicatii si revizuire cod.
  • 0726538389