Arad

Anunt Diamant Brol Medical Center

Brol Medical Center este o clinica privata situata in centrul orasului Timisoara avand o experienta de aproape 21 de ani in chirurgia estetica. Incepand din anul 2009 clinica isi desfasoara activitatea intr-un spital ultramodern construit si dotat conform celor mai noi standarde europene.
https://www.brol.ro

Aptitudini de comunicare si leadership pentru femei

Aptitudini de comunicare si leadership pentru femei

Detalii eveniment

Telefon
0757021965
Social links
Categorie
Evenimente de afaceri
Modificat
acum 4 ani si 3 luni
Vizualizari
3106

Reprezentari

DataOraLocatie
Sambata 18 octombrie 2014

Voteaza & Distribuie

Prezentare eveniment

De ce acest workhsop?

Comunicarea nu e vreo arma pe care sa o folosim sa obtinem ce avem nevoie, cand avem nevoie, ci e un proces care conecteaza indivizii intre ei si cu mediul in care traiesc.

Comunicarea sprijina atat o cunoastere de sine, cat si o cunoastere a celorlalti. Avem nevoie de comunicare, avem nevoie de relatii umane consistente prin care sa impartasim celorlalti realitatea noastra, sa construim semnificatii ale realitatii ce ne inconjoara. Prin comunicare putem sa-i influentam pe ceilalti sa fie parte din activitatea noastra de a atinge anumite scopuri.

Psihologul american, Carl Rogers (1920-1987), care a subscris psihologieie existentiale, spune ca exista o comunicare autentica intre indivizi si, pentru ca ea sa aiba loc, este necesar ca aceasta sa aiba loc intre doua fiinte independente si sa fie pusa in valoare de: congruenta, atentie pozitiva si empatie.

Dupa 15 ani de experienta in comunicare stiu ca ea exista, se imbunateste constant si se indreapta spre autenticitate, daca o valorizezi. Stim cu totii ca noi, femeile, ne raportam diferit de barbati la fel cum si barbatii se raporteaza diferit fata de femei in procesul de comunicare. Si noi si ei avem abilitati de comunicare neslefuite, cu mare potential, care asteapta sa iasa la iveala.

Am studiat multe tipologii de oameni prinsi in procesul de comunicare, atat personala, cat si organizationala. M-am lovit de prejudecati sociale, de gen, economice sau de etnie. Am trait si experimentat numeroase blocaje de comunicare cu efecte dezastruoase sau canale de comunicare nefolosite sau nedeschise. Am ajuns la concluzia ca suntem diferiti, dar nu suntem autentici si ne dor anumite topicuri sau subiecte la care reactionam de multe ori prin conflicte, evitare sau fuga odata ce ne sunt atinse ranile noastre de anumite cuvinte. Dar ce ne poate ajuta in cunoasterea de sine, in dezvoltare, in a ne aduce impreuna, a ne tine impreuna, in a creste impreuna, in a urca in cariera si in a deveni leaderi auntentici este comunicarea.

Comunicarea raspunde la multe intrebari, cliseu deja: De ce se spune ca barbatii mint? De ce se spune ca femeile manipuleaza? De ce barbatii nu vor angajamente? De ce femeile insista sa discute subiecte pana in panzele albe? De ce barbatii au o atitudine autoritara in mediul profesional? De ce femeile nu se simt ascultate si apreciate la munca? De ce barbatii au nevoie sa li confirme puterea? De ce femeile au nevoie sa li se confirme valoarea umana prezenta in relatii de toate tipurile?

Exista o mare complexitate de stiluri de comunicare. Acest curs practic, bazat pe cercetari si multa experienta, descrie diferentele fundamentale dintre barbati si femei si modul in care gandesc. Se va explora cum aceste diferente influenteaza modurile in care barbatii si femeile comunica la locul de munca, cum isi comunica experienta manageriala, leadership-ul si alte multe competente legate de acest subiect.

Exista o adevarata provocare in a face fata mediului organizational coroborat cu familia si mediul social. Cursul ofera tehnici practice de leadership si comunicare si strategii dovedite pentru succesul in toate ariile vietii.

Care este programul workhop-ului?

9:00-10:00 Check in

10:00- 11:30

Femeia in 2014- influentator si integrator, parte importanta din mediul profesional, organizational, social, familial:

stereotipuri si realitatea
limbajul excluderii
identificarea si schimbarea modelelor disfunctionale de comunicare
increderea si comunicarea
comunicarea- talant feminin. Cum il inmultesti?
exercitii

Arhetipurile feminine si modurile de comunicare

exercitii

11:30-12:00- Pauza de cafea

12:00- 14:30

Tipuri de comunicari si comunicatori

cum te faci ascultata in orice mediu?
tehnici de prezentari eficiente
tactici folosite in conflictele: dintre femei, generate de femei, catre femei
barierele in comunicarea feminine si barierele sexuale in comunicare
modelele in comunicarea verbala si non verbala
aptitudini de comunicare

Abilitati de leadership

diferente dintre stilul de leadership la barbati si femeie
cum folosesc femeile si barbatii puterea diferit
puterea feminina
cum sa-ti folosesti puterea eficient

14:30- 15:00- Pauza de cafea

15:00- 17:00

Comunicarea eficienta- ajutor pentru integrare munca-familie

modelul incredere-comunicare- actiune
cele 5 tipuri de stress
avantajul colaborarii: utilitatea stilului de comunicare al femeilor in probleme organizationale si posbilitati

Care sunt rezultatele pe care le vei dobandi in urma workshop-ului?

Vei incepe sa folosesti comunicarea pozitiv, clar, orientat spre atingerea obiecetivelor personale si profesionale
Vei identifica modelele de comunicare neadecvata si disfunctionale dintre femei si barbati si stereotipurile care le acompaniaza
Vei invata sa treci peste prejudecati profesionale si sociale si sa folosesti comunicarea pentru a avansa in cariera
Vei invata si experimenta noi cai de comunicare si de expandare a abilitatilor de comunicare
Te ve cunoaste mai bine: vei sti care este arhetipul tau feminin, ce fel de comunicator esti, cum te infleunteaza si cum te ajuta toate acestea?

Cine poate participa?

Femei din mediul professional din diverse arii, domenii, cu diverse functii si roluri.

Unde si cand va avea loc evenimentul?

La Arad, la Hotel Continental incepand cu orele 10.00. Check-in se va face incepand cu orele 9.00.

Paricipanti si costuri

Numarul maxim de participanti la acest workshop este de 20 de persoane.

Costul de participare este de 80 de RON/ persoana. Acest cost include:

– participarea la 6 ore de workhsop experiential, interactiv. Cursul va cuprinde atat o parte teoretica, cat si una practica

– 2 coffee break-uri

– diploma de participare

Cine este Florina Onetiu?

Florina Onetiu a fost intotdeauna pasionata de oameni si experiente noi. Florina a urmat cursurile facultatii de drept din Timisoara, perioada in care a inceput sa lucreze ca entry level in domeniul de PR si advertising, anul 1999, fiind fascinata de frumusetea comunicarii si potentialul acestor domenii. Asa ca, dupa facultate, ea a luat drumul Bucurestiului pentru a-si incepe o cariera in domeniul comunicarii. A continuat sa studieze relatiile publice si comunicarea, iar timp de 4 ani a locuit si a lucrat in Bucuresti castigand o experienta valoroasa in domenii de copywriting, organizari evenimente, campanii de PR, prin munca ei aducand valoare numeroaselor companii multinationale cu care a lucrat.
Continuand pe o directie antreprenoriala, Florina a decis sa-si infiinteze propria companie de PR odata cu intorcerea pe meleagurile natale. Intoarcerea acasa in anul 2005-2006 a coincis cu acceptul de a contribui pe directia de marketing si comunicare la afacerea de familie initiata de sotul ei, compania Life Care, unde a pus pus bazele unui nou sistem de comunicare interna, externa, introducand pe piata romaneasca conceptul de BIO, de companie BIO, de femeie BIO. Pe o piata BIO virgina a reusit sa puna bazele si sa promoveze un stil de viata nou, sanatos, prin care a inceput sa-si manifeste responsabilitatea fata de mediul inconjurator, fata de angajatii din companie, fata de partenerii companiei si fata de urmasi. Si de aici s-a nascut o noua idee…
Din 2008, Florina incepe sa participe ca vorbitor si invitat la numeroase evenimente dedicate sanatatii si dezvoltarii personale si descopera fascinanta lume a coaching-ului. Participa si incepe sa sustina asadar la numeroase cursuri, conferinte de evolutie personala si urmeaza cursurile Facultatii de Teatru, dezvoltandu-si abilitatile de comunicator si coach. Se implica in organizarea de seminarii motivationale cu recunoscuti speakeri internationali ca Paul Martinelli si contribuie la infiintarea francizei- universitate online de leadership, John Maxwell Team Romania.
In anul 2011, Florina pune bazele Fundatiei Life Care, fundatie care ajuta oamenii sa-si urmeze potentialul, avand la baza un trai organic. Incepe un proiect edcuational dedicat adolescentilor, denumit BIO Camp, prima tabara de sanatate si dezvoltare personala dedicata adolescentilor.
Tot in anul 2011, Florina starteaza o serie evenimente si workshop-uri proprii pentru dezvoltare personala dedicate femeilor, “Jurnal de constiinta feminina”.

In 2012 Florina Onetiu pune bazele Academiei Femeilor, primul proiect de anvergura nationala dedicat formarii si educarii femeilor din Romania.Organizeaza si participa ca vorbitor sau life coach la zeci de evenimente, workshop-uri si campanii pentru femei pe ariile: dezvoltare personala, comunicare si dezvoltare profesionala.

Florina Onetiu a urcat pe diverse scene ca public speaker, insumand o experienta impresionanta cu zeci de aparitii publice pe teme de: dezvoltare personala, comunicare, antreprenoriat social, responsabilitate sociala, dezvoltare profesionala. Din 2013 Florina Onetiu devine life coach profesionist certifcat si membru in European Mentoring and Coaching Counsil.

In anul 2014 Florina absolva si Facultatea de Psihologie si incepe formarea de psihoterapeut.
Florina Onetiu a avut si are viziunea de a transforma viata sa si a femeilor din jur intr-o directie implinitoare racordata la noua paradigma care permite libertate, descoperirea si infaptuira potentialului si trairea autentica. Prin toate actiunile sale, Florina Onetiu si-a urmat potentialul de comunicator ajutand cu precadere oamenii din jur si generand schimbare, inovatie si progres in toate mediile in care a activat. Si povestea continua.

Anunt Diamant Salsa Rebels

Salsa Rebels Timisoara ofer cursuri de salsa, bachata, kizomba si cha cha.
https://salsarebels.ro